Monday 20 June 2011

Heyy BabyBaby ! lalalalalalala ~

hollaa . update lagy . today ngantuk gila babi . tataw nape . korang tau kaa aku couple balik dgn eizlan ? buat ape ambik tau kenn ? hehee . tacing , gaduh , mengamuk , gelak , nangis . dah nak  masuk sebulan . baru sebulan dah bangga . nak tahu sebab ape ? sebab niee . tengok kat bawah nie . 2011 COUPLE .


muhammad firdaus
>budak nie , mcm taiktaik sikit . dye nie suka ckp bohong . bukan lah aku nak bajed aku tak pernah menipu . tpy dye nie , selama bape minggu couple dgn dye , dye curang dgn aku . nak tahu ? budak nie , curang adek dye sendiri gtaw aku . siap main pegang-2 tetek setiap malam . pelik shial . than aku mintak putus . dah game over . 


muhammad hamballi
>dye nie ,mmg baik gila babi lah aku ckp ann . hari teman aku tido , romantic , comel . tak lama lah dgn dye nie . 4 minggu jee kod . dye nie future army . ade satu masa uh , dye gy camp , terpaksa tinggalkan aku seminggu . tanpa memberi tahu . mmg tak tenteram gila lah aku ckp . rindu . 20 MARCH 2011 . tarikh nie , dye dah start curang dgn aku . dah couple dah pun . than kami clash . sbb ? aku pun ade couple lain time tuu . tett . hehe . nak tahu couple lain tu sape ? tgk bawah nie .. 


muhammad syafiq izuddin
> yoo . dye nie . carring gila bebbeh . baikk sgt . yg paling perfect arr di antara yg kat atas nie . dye suka manja-2 kan aku . tah kenapa tah . yg paling aku suka , HE STICK TO ONE LADY YOO . cuma aku gurl yg dya ade . dah bnyak kali aku test guna number lainlain . saje konon nak kenalan dgn dye . than bila aku tnya , ADE GURL ? mesty dye jawab cmnih . '' ADE , NAMA DIA FATIN SYAZANA '' aww. terharu jee aku . but kitorgg clash sbb FIRDAUS sbb dye hidup aku hancur .that why aku bnci dye smpai skrg .


muhammad ikram
>ini orgg , bnyak pndai ooo . tpy dye nie , gila sex sikit . aku jdy mnyampah nak layan dya everynight . ingat aku cikaro dye ape ? mmg tak lah kan ! than , suka ajak aku main . ape pnyakit tah . malas nak citer sal budak nie . sakit haty . 


muhammad hakim aiman
>nhaaa * dye nie . haha ~ mmg the best couple antara semua lah ! kuat tacing shial . manja . gedik . langsi . n poyo . haha ~ syg gila babi kat dya . geramm jee bila layan dye buat prangai . dye kuat membebel . bingit telinga aku nak dengar . hmm . pastu dye suka marah aku . tak kenapa tah . gila sekk . haha ~ skrg dye kawan aku . dia dah ade GF baruu . uhuu ~ congrate lah gila . sentiasa syg kau jee . :)) 


Muhd Eizlan  
> ehee . syggg . tett . this my husband . n i'm his wife . harihari gadoh dgn dye . saborr jelah . makin hari makin sygg oo . dye nih , sehari tak cari pasal dgn aku , tak lengkap hidup dye . korang nak tahu ? dye nih yg buat hidup aku sempurna sekarang . dye ubah hidup aku . walaupun , dye selalu buat aku become GORILLA . aku tak kesah kod dye layan aku cemane pun . yg penting aku syg gila babi kat dye . tatau kenapa . dye segalanya bgy aku . dye mcm separuh nyawa aku . haaa ~ aku je yg syg dye , dye tak pun . hmm . aku tak kesah . asalkan dye bahagia . IYOUSOFUCKINGDAMNMUCH ..